Sunday, March 29, 2009

Sambal Sotong...

Kan dah kata.. skrg ni takleh tgk gambo makanan kat blog org... dan dan tu teringin.... ni aritu tgk sambal sotong kat blog AZIE so pagi td bersilat la kat dapur buat nasi lemak sambal sotong.... laaaaa la lala la... layannnnnnnnnn


11 bebelan kawanku:

Tie said...

Wah...kak tie suka sambal sotong...lebih2 lagi sotong kembang atau sotong kering...he he.. sedap tu..

Wife to Firdaus Ghazali said...

akakkk...lenkali jgn tgk blog azie la :) sian akak....tapi azie x da idea la selain makanan kak :p

@_da said...

sotong kembang tu pun sedap kan kak tie..

@_da said...

azie tak kisah... update je
nanti akak bg no fon akak yg jual kek coklat yerrr.. terus order ngan dia senang

*SiRibenMerah said...

shedappppppnya...
hikssssss.. xpe2.. x pe.. makan byk2.. make sure nnt kuar baby most gegerd... hehehehehe =)

* I da balik kedah n now kat opisss.. sigh~*

Dj Epoi said...

adoiyaaaaaaaaai.....
lapaw la pulak.....

Gua tgh bertugas untuk event Karaoke nih..........

Bila relax jap layan blog.....adoiyai....tgk sambal sotong nih......lapoh oiiiii

cendawanintim said...

nampaksodap awak masak tuh...tapi saya cam ni lah...selera makan tak sampai2 lagik nih..adehhhh

♥chentaMAYA™ said...

huaaa~
nak!

MariaFaizal said...

Hi Eida,
Finally my hubby dapat rectify error that prompted previously.Alhamdulillah...Finally dapat akak follow your update.

And, those look super delicious that I'm drooling now...he he...

Do take care.

IdaShah said...

ermm sambal sotong n nasik lemak
cedap tu

@_da said...

iyra.. hahahaaa baby gegerd baru cute kan.. hihi alhamdulillah iyra dah selamat sampai pun...


alamak kesian dj epoi tgh lapar plak...!!


Cendawanintim... tak pe kak sy dulu pun tak selera sgt nak makan.. tp dah masuk trismester ke 2 ni mcm2 n ligat masak...heheh


Chentamaya... jom dtg makan kat umah akak... hihi


Kak maria.. alhamdulillah .. akhirnya boleh juga kan....



idashah... ni kes mengidam namanya... :)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah