Wednesday, March 18, 2009

Stock buah....

Mood sekarang kan makan buah aje... ke pasar malam beli buah.. ke supermarket beli buah... pantang tengok mesti ada yg nak dibeli... weekend aritu kemas fridge.. banyak lg rupanya stock buah.. so seminggu ni kena perabihkan yg ini dulu la nampaknya.. tak boleh tambah nanti simpan lama2 pun tak elok dah kan buah tu... heheh ni hubby kata makan ke telan ni??? hahah banyak sgt semua nak di makan... kah kah kah.....


Dah susun-susun.... nak masuk dlm fridge



nyum.... nyum....

8 bebelan kawanku:

saveme_zero said...

bagi skittttttt...ekekekekek

Diamilikku said...

share ahhh sama...
hehhehe..kak su suka green grapes

Nadia Yuna said...

tergoda dengan buah anggur. waaaaaaa. nak sket!

@_da said...

Su... n nadia meh dtg umah kita pekena buah sama2.. heheh

@_da said...

Kak su yg ni tak kisah janji buah yg sedap dek tekak beli aje
hehehhe

su said...

nak tumpang sekaki! boleh? hehe...

nyonya*PIE said...

kt paso mlm mcm2 buah ada jual kan..leh cmpur2 skali...dpt bnyk lak tu..hehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

aduiiii, sedapnyerrr.....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah