Sunday, June 7, 2009

Jemputan Walimatul Urus...

Sticky mode entry... ENTRY BARU ADA DI BAWAH YERRR



.Sy mewakili ayah & bonda ingin menjemput semua rakan blogger hadir ke majlis perkahwinan adinda sy pada 7 Jun ini...


Beras kunyit di taburi berhati,
Air mawar direnjis wangi,
Jemputan kami seikhlas hati,
Terima kasih sudi merai...

Moga majlis diberkati Illahi...
wasalam...


Promote.. kad kawin design n printing by my hubby.. ada sesape nak order sila klik iklan di atas yer... atau klik web nih tuk wedding card..

7 bebelan kawanku:

Diarihatiku1976 said...

insyaalah jika ada kesempatan saya akan hadir... tapi masalahnya byk plak jemputan yg diterima.. huhuhu

umie@kakyong said...

Ida..
umie pun ada 3 jemputan kawin pada tarikh tu... mmg nak balik kampung, tapi kalau satu jalan boleh la singgah... tapi umie balik Muo... tak sempat rasanya...

fuadnis said...

tak dapatlah nis nak dtg eida..almaklumlah tgh mboyot nie..nak balik selangor ni pun banyak tawakal je..apapun nis ucapkan selamat pngantin baru kepada adik eida..smoga kekal ke akhir hayat dan cepat2 dikurniakan zuriat..

MariaFaizal said...

Tahniah buat your adinda...
Rindu my wedding day pulak :P

Do you Eida? :)

@e_da said...

Diarihatiku..
trima kasih.. kalau ada masa datang
la yer...


Kak Umie.. mai la bt pahat.. dah dekat je tu muar ngan bt pahat.. heheh


Anis.. trim kasih yer.. takpe ida paham ida pun tak larat bawak perut.. heheh.. tima kasih mendoakan adik ida ya... nis pun take care..


KAK MARIA..bukan setakat rindu wedding sendiri.. rasa mcm nak bersanding lg pun ada... hehehhe

Dj Epoi said...

Dimulakan.......ngn Selamat Nak Mengubah status pada bakal raja sehari.......Razi & Lela

Inshallah...terima kasih diatas undangan.....

Memang Lawa ...hasil sentuhan Captain Joy..

Aleeya said...

adik hubby plak kawen 6 jun ni he he...jom ida dijemput singgah tangkak lak

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah