Thursday, June 4, 2009

Balik Kampung... ooo balik kampung...

Hohohooooo. Akhirnya.. aku dapat gak balik kg arini.. disebabkan hubby aku sangat-sangat bz dan x dapat di elakan.. adik aku menggofferkan diri dtg KL amik kakak kesayangan dia nih.. hehehhe... ni tgh bersiap2 packing2 baju n brg2 yg nak bawak balik.. malam esok maybe baru hubby aku bertolak balik.. hope majlis kami nanti berjalan lancar... pada semua jemput la hadir kalau dekat ngan bt pahat tu yer... daa....

5 bebelan kawanku:

MariaFaizal said...

Adik Eida memang cool :D
Have safe journey & blast during & after 'jemputan'

'Berkat' kan boleh? hehe..

Rindu nasik ambeng & sayur bening :)

Diamilikku said...

jaga diri baik2 tau....

yatie chomeyl said...

bestnya blk kampung, mesti dpt makan sume yg mengidam2 tu. jgn wat kije berat2 ok

Dj Epoi said...

Makan Nasi Beriayani Batu Pahat Jom!!!! eheheehheh Gua Plak yang terlebey heheheheeeh

Take Care Dik Eida....

@e_da said...

Kak maria.. kenduri kawen ada nasi minyak.. kalau kenduri arwah biasanya ada nasi ambeng tu.. heheh

kak su.. insya allah....

Yatie.. mmg dapat apa nak makan tu... hihi take care yerr

DJ epoi.. jom makan nasi beriyani kitorg belanjer... hihi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah