Friday, October 9, 2009

Alfatihah...

lepas isyak dapat panggilan dr abah...

Nenek aku telah menghembuskan nafasnya yang terakhir lepas isyak td.. sekarang dah nak bertolak balik kg..

Alfatihah buat arwah nenek.. Sumiyah bt sakijan...moga rohnya di tempatkan di kalangan org2 beriman.. amin.........

pstt.. mika mcm nak beritau kami berita itu.. dr ptg dia meragam.. letak salah, dukung salah.. semua serba tak kena.. lepas abah bgtau baru dia ok..

10 bebelan kawanku:

fuadnis said...

behati2 dlm pjalanan balik ke kampung tu ye..al-fatihah..nenek belah mak ke ayah??

Zura Hasan said...

eida...

salam takziah dari zura..semoga family tabah dan sabar..

ye la..org kate baby mmg dpt rase benda2 camtu...

Wife to Firdaus Ghazali said...

kak ida...salam takziah.semoga arwah nenek kak ida d tmptkan di dlm kalangan org2 yg beriman...aminnnnn...semoga roh dicucuri rahmat hendaknya...aminnnn

suked8787 said...

Takziah utk eida sekeluarga..mudahan roh nenek eida ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...Amin

Dj Epoi said...

Salam Takziah dari kami sekeluarga

Mika punya AURA Neneknya tu...

Al Fatihah

aYu said...

alfatihah..

mika mgkin rasa kot,,

chugie said...

alfatiha untuk arwah...

AshAnas said...

Innalillahi wainna ilahi rajiun...

Tirana said...

Semoga rohnya dirahmati Allah.

Cik Puan*PIE said...

kak ida...pkcik kite pun meninggal pd tarikh yg sama 9 okt pkl 6.00 ptg...kite pun sedih yg amat kerana pkcik sgt rapat ngn ank2 buah nya...dihah pun asyik tnya tokcik pegi mane....melalak kite dgr bile dia tnya mcm tu..ape pun al-fatihah untk arwah nenda...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah