Friday, October 23, 2009

Kemana Hilangnya!!!!


Semalaman aku cari tp tak jumpa..
2 hari lepas baru aku belek2 benda tu...
aku ingat mmg aku dah masukan dalam beg.. hari ni harus geledah lg umah dan bilik aku takut tercicir di mana-mana...
Tau apa yg aku Cari????
MYKID mika lorrrrrrrrrr..
aku rasa mmg aku dah letak dlm beg..
tp mlm td aku cari tak ada...
ayookkkk risau ni..
hari ni balik kang nak kemas umah sambung cari lagi..
tp aku rasa mmg ada kat umah cuma maybe aku terlupa mana aku letaknya...
huhuhu harap2 jumpa gakla.... sian mika... sory sayang.. mama careless pulak kali nih... huh!!!

5 bebelan kawanku:

suked8787 said...

Ayokkkk...x tahu....cer tgk dlm beg duit Mika...

Itu la Eida, simpan kt tmpt lain cari kt tmpt lain...kdg2 su pun sama gak...hehehe

Jgn risau, mesti ada kt mana2, pelan2 cari...kalu kelam kabut sure x jmpa punya...

+NADS+ said...

lorr...ieda, kena cari tuh...
penting tuh my kid dak tecit tuh...

fuadnis said...

ayok...tak tau..dah hilang..hehe..dah tanya papa mika??kot2 papa mika yg simpan kee..

isya said...

dah jumpa belum???

@e_da said...

Sue... tu la pasal.. kekonon nak simpan tempat rahsia sgt.. sudahnya sendiri tak ingat.. tak ke haru...


NADS.. tu la mmg kena cari gak apa cara sekalipun.. huhuhu baru je 2 hari dapat..

Anis... papa mika takut nak pegang takut ilang.. sudahnya mama mika yg buat hilang.. hehehe


Isya.. masih belum jumpa.. adoila.. masih edisi mencari.. huhu doakan jumpa ek..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah