Wednesday, October 21, 2009

MyKid Mik@~~~

Usia mika dah 2 bulan 2 minggu baru papa nak g amik mykid mika.. 2 hari lepas baru dapat.. bukan tak siap lg tp papa yg asik tertangguh nak amik mykid mika.. setelah di desak2 oleh mamamika.. kehkehkeehhhhhh.... yerla mana taknya kalau akupun buat lupa nanti dah umur setahun plak baru ingat nak amik tak ke haru...

comel jek mykid mika neh.. pink color... tgk nama dia panjang tul. jgn mika nanti pening nak eja dah ler.. takpe nanti mama ajar mika A B C yer.. mika cepat pandai n mama leh ajar mika eja nama mika nih.. hehehhe


Aku suka tgk tarikh lahir mika tu.. 07/08/09... unik... alhamdulillah syukur pada Allah yang menganugerahkan aku kurniaannya yg maha Hebat dan cukup bermakna untuk kami ini.. moga mika jd anak yg baik dan soleh.. itu doa mama n papa... aminnnnnnn

9 bebelan kawanku:

su said...

mmg cantek no kad mika! mudah2an jd anak yg soleh & hebat! amin...

Gieyana said...

betui..unik tarikh tue..7,8,9

Diarihatiku1976 said...

lawo le angkana... chaiiyokkkk...

Diamilikku said...

hahhh laa cantik...
aisy punya number 090915....15 yg belakang tu feveret number umie dia..hehhehehe

eiza in the house.. said...

chantek nya no dia...senang nak igt tu nanti..nama jerk pjg ckit..:)

@e_da said...

terima kasih semua.. mudah mudahan .. amin...

lankapo said...

awat nama bapaknya pun dcensored kan haha..

tapi biasanya nama danish ni aktif nih kita tgk nanti hehe

mamaAliff @ salmi said...

cantiknye no mykid mika..hihi..salam ziarah dr mama alif..:)

nba-Nur said...

Cantiknya date tu... unik sesgt... Moga Mika dpt jadi anak yg soleh penyejuk hati mama dan abah..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah