Thursday, October 15, 2009

mika 2 month..

My mika sekarang dah 2 bulan 1 minggu hari ni.. kejap je rasa pulak.. sekarang dah pandai senyum, pandai berborak.. tak boleh duk sorang, nak ada org depan dia pastu mulut nak bercakap2 ngan kita, suka berjalan2.. kalau dukung duduk saje mula la memberontak suh kita jalan2.. then senyap la dia, kuat minum susu.. tgh2 malam ajak mama main2 n senyum2 gelak......... badan makin montok piip makin tembam. eeeeee makin geram la.. hari2 aku gomol2 pipi dia sampai aku naik penat... kahhhhhhhh ... dia lg la rimas asik kena cium kah kah.. tiap hari balik keje kalau boleh nak terbang sampai umah.. nak cepat jumpa dia...

6 bebelan kawanku:

Ira156 said...

Mmg geramkn tgk ank2 yg comel.tak vleh thn klu tk dpt kiz pp.hehe. . .ellysya pun puas sya gomol n ggt2 pp dia.smpai dia mrh kat sya.kah3. . . .

Diamilikku said...

sekejap je kan...lepas nih tiga bulan..pastu 4 bulan...lima, 6,7...tup tup dah setahun.....hurmmm...bahagia kan rasa

hani said...

hiks....kejap je dah 2 bulan...:)

cicikwani said...

dah 2 bulan... tapi tak sempat2 lg nk g jengok...

isya said...

gitula kalo dah ada anak.. ;p
betul tu, sekejap je dah 2 bulan dah mika!

nba-Nur said...

Isk2x... kejap je dah 2 bulan Nur x jenguk blog ni.. Besar + comel dah Mika.. Peluk cium utk baby ye..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah