Thursday, October 29, 2009

~~~~~~Serabut~~~~^%@$#&#$%!&*

Grrrrrrrrrrrr.. 2-3 hari ni pening kepala hotak aku..
Macam2 nak kena settle...
Hal keje...
Hal peribadi..
macam-macam hal la...



Ni meja opis aku.....
Dah mcm hapeeeeeee jek...
tp aku SUKA....
Nampak banyak keje kan...
daripada duk tercanguk takde keje....
Bila la aku leh goyang kaki takyah keje...
Dapat duit bulan2 walopun tak keje..
tapi ada ke???
banyak cantekk mukeeeeeeeee....
hahahhaha

Ni entry lepas tension namanya............ huahuahua...


Balik umah gomol2 mika lepas tension aku.. huhuhuhu.. mika mama really miss u cyg...

5 bebelan kawanku:

suked8787 said...

sabaq naaaaa....jgn tension2 nnt muka cepat kedutttttt...

yatie chomeyl said...

byk kije nmpknyer tuh .... takmo tensen2..nti mika pon join tensen sekali eheh

cicikwani said...

hehehehe... tak tengok g meja wani cm ner... kalau tgk, lagi tensen... berserabut...

eiza in the house.. said...

rileks arr eida..
nanti tension2 tak comel..:)

|| NaFiRaa || said...

bz sungguh tu...dh tahap gaban dh bznye tu...hehehehehe

salam kenal~

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah