Monday, November 2, 2009

Fuh!!!!!!!!!!!! Legaaaa....

Apa yang aku cari selama ini dah JUMPA.......
ALHAMDULILLAH.......................

Layan gambar2 ni.. macamana benda tu boleh dijumpai... hahhahah


Bila tengok betul2.. mmg mcm takde apa2.....


Tp cuba bukak sikit.. mcm ada sesuatu la.....??????


Bukak Lagi... dah nampak sikit dah............


Yeaaaaaaaaaaaaaaa itu dia... MYKID MIKA.... dah jumpa........... horeyyyyyyyyyyyyyyyy.. lega.......

Tobat taknak bg lupa simpan kat mana terus masuk purse aku...........
kalau hilang menyesal seumur idup aku nih, hehehhe.. pastu sure kena bebel ngan hubby... konon pandai simpan tp aku juga yg careless rupanya.. hahahhaha,.....

7 bebelan kawanku:

suked8787 said...

Fuhhhh! lega kan...sib baik jumpa...selagi x jmpe tido pun x lena kan....

isya said...

nasib baik dah jumpa, kalo tak.....

;p

+NADS+ said...

uih...nasib jumpa...
kalo x, parah jugak nanti...

chugie said...

hai..camne leh tersalah letak ni mama mika ni?? serabut sangat ke?? sib baik jumpe..

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. seb bek~
ai kasi hubby pegang jek!! senang~

fuadnis said...

fuuhh....mmg fuuhh...........hehe..nis pun ikut lega..klu tak mika jadik anak org indon..kih.kih..

Dj Epoi said...

Adoiyaiiiiiiiiiiii Ida....
Tuh.....baru seorang....
Nanti bila MIKA dah ader adik....IC sendiri plak hilang heheheheh

MIKA...sihat?

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah