Sunday, November 8, 2009

CUTEST BABY IN BLUE CONTEST



contest: baby in blue contest
organized by: ::elizahadi::
period contest: 24/10/2009-->17/11/2009


sekarang ni mcam seronok lak nak join contest .. mcm2 contest aku tgk. kali ni aku nak join Puan Eliza yang membuat contest, beliau akan meraikan anniversary mereka menjelang 17 November ni. Aku nak wish Selamat Ulangtahun Ke 5 perkahwinan Puan Eliza.
semoga mahligai yg dibina kekal hingga ke thingga akhir hayat ..Amin...

syarat2 contest ni...


secara rasminya contest ini dilancarkan dari:
24 October 2009 hingga 17 November 2009


TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :

1. Terbuka kepada kesemua blogger yang menjadi follower saya secara langsung & tak langsung- LULUS

2. Dengan Sukahati dan rela hati menjadi FOLLOWER saya di Blog ini.. DONE

3. Linkkan -elizakru.blogspot.com di blog anda DONE

4. Sila Add kan Banner Contest di side bar blog memasing...banner tersebut mestilah di link kepada entry contest ini DONE

5. Sila buat special entry utk contest ini dan upload 1 keping gambar anak uols in blue..tak kisah la pakai baju biru ke, kasut biru ke, as long ada biru -DONE


6. Sila link kan url blog anda di comment saya ini bagi memudahkan saya melihat pernyertaan anda. DONE

maka dengan ini aku pertaruhkan gambar mika yang ini tuk join contest kali ni..dia kan susah nak bertopi so aku buli pakai blanket mickey biru ni.. hehhehe... mudah-mudahan ada rezki... jom ramai2 kita join contest ni... untuk lebih jelas sila klik SINI....
.
.
.
.
.
.
.


NAMA : MUHAMMAD DANISH MIKHAIL
AGE : 3 MONTH





Sampai tertido dia ngan mickey.. hehehe

4 bebelan kawanku:

Ummi Shira (AshAnas) said...

best of luck mika...

e.l.i.z.@ said...

Salam e-da,
cute la mika ni..

overall, lulus >_<

Diamilikku said...

lama tak masuk blog ieda...hurmmm dah macam2 aksi mika yer..cute ajer kak su tggk...kak su baru balik travel2 menghabiskan cuti pantang...next week nak mula keje

@e_da said...

hehe tq ash

eliza.. thanx.. manatau ada rezki mika.. heheh


Kak su...
dah nak naik keje yer.. rasa kejap je kan .. tak puas cuti belek anak.. heheeh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah