Thursday, November 5, 2009

Haji...haji...haji Mikhail..................

Masa bulan posa aritu korang layan tak citer QALESYA kat Astro tu.. ala yg citer budak2 duk sekolah agama tu? Aku layan citer tu hari2 masa dlm pantang... aku suka tgk gelagat HAJI MUSTAFA tu... " Saya sudah 3 kali haji kena panggil saya.. haji...haji...haji mustafa" dengan bg salam yg panjang tu... cute jer budak tu kan... hehehehhe

Kali ni Haji mikhail kena buli ngan mama dia pakai songkok aji... hehehhe cute jek... songkok ni maktok dia bg kat dia.. songkok ni atok aku beli masa dia g haji beberapa tahun sudah.. mmg songkok budak... mak aku simpan ... bila dapat cucu lelaki ni tu yg dia kuarkan bg kat mikhail nih....

Dia ni kan jenis tak suka bertopi atau apa2 yg ada atas kepala dia... tp bila aku pakai kan songkok aji ni leh lak senyap.. tp dalam 10minit gakla.. pastu mula gelisah... kialau tak cabut songkok tu meraung woooo............hahahhaha edisi membuli...
Dahla kena buli pakai songkok.. (mata dah jeling2 suh bukak songkok) kena gomol2 lak ngan mama.. nasib ko la nak... ngape ko comel (puji sendiri takpe kan.) tentula mama gomol2... kuikuikui


Bila nak start nagis tu sebab rimas aku sumbatkan puting kat mulut dia.. kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Ni masa dalam perjalanan nak balik perak nak jumpa tokpah n tok ang dia kat sana.... kena pakai comey2 nak jumpa atok... sebab atok mika pun pakai songkok aji leh geng atok.. gigi pun sama2 takde.. kuikuikuiiiiii.... grrrrrrrrrrrrrr geram aku tgk... huwaaaaaaaaaa tetiba rasa nak balik umah nak gomol2 mika... (mcm takde keje lain jek aku ni ek.. mmg kalo belek tiap saat nak belek dia, hahhahahahha)

8 bebelan kawanku:

|| NaFiRaa || said...

hehehehehe.. sian dia~ kena buli ngan mama yek!

yatie chomeyl said...

kalau kat kelate, orang tak panggil songok tapi pioh instead of kopiah eheh

suked8787 said...

assalaaaaaamualaikum haji mikhael....amboi tuan haji kita ni mata bulat terbeliak....mudah2an nnt boleh jd haji betul2...Aminnnn...

Anonymous said...

Comelnya hj mika ne. . .geram sgt2 tengok pp dia yg mkin bam2 tu.

Unknown said...

comel aji mika ni heheh.. ala..napa nyonyot puting lak pak aji?? ilang rupe pak aji tu..heheheh

amiys said...

puting mika same la ngan puting amir.. hehehe...

hajarus said...

tomeynyer mikhail... bulatnye mate dier.. geram tengok...

@e_da said...

nafira.. dia toys baru mama dia..

yatie.. kami di johor panggil songkok aji.. heheh

suked.. aminnnnnnnn mudah-mudahan bawa mama n papa dia sekali


ira.. mmg makin tembam dia nih...

chugie... tang puting tu tak dapek nak nolong... ubat bg tak meraung


amiys... cute kan mickey...

hajar... mata melilau tgk sana sini.. hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah