Wednesday, December 16, 2009

Dah Balik....

Alhadulillah dah selamat sampai umah.... pening kepala aku .. balik td hujan.. so jalan agak jam.. pegi bukan jauh pun kat PD je.. tp aku rasa jauh sgt sebab kami naik bas pastu hantar org ke KLIA ke bangi ke K L sentral so sampai ofis dah ptg sebab nak amik keta balik umah.. pening kepala aku... actually au g PD tuk bengkel penulisan buku ke 2.. nanti kalau dah siap aku war-warkan okeh.. buku pertama berjaya aku siapkan sebelum aku bersalin haritu.. buku akademik untuk rujukan semua terutama student aku la kan.. dah ada juga IPT luar yg turut berminat.. nti senang au citer la pasal buku tu...

Banyak proses nak siapkan buku ni.. kena perah otak tenaga dan mental nak menyiapkan sesebuah buku.. tp aku rasa puas bila lihat hasil perahan otak terjilid.. kerja berkumpulan tp ending aku kena siap dan kemaskini kan.. aku lead dalam kumpulan.. huhuhu


Kepala dah weng weng dalam bengkel.. dah malam kul 10 lebih waktu ni... kepala mula la ingat si mika aku...


balik petang td inilah yg aku terjah dulu.. tp kan memula tu boleh dia wat sombong ngan aku ... geram jek.. yerla 3 hari tak jumpa dia rasa cam pelik sape la gaknya org ni.. heheh dah lama-lama barula dia ok.. tepuk2 baring sebelah sampai tetido dia.. cian anak mama kena tinggal.. nak wat camana mama keje nanti leh beli menan tuk mika.. hihihi

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah