Sunday, December 13, 2009

Wajah yang aku tinggalkan...

Isnin sampai rabu aku kena g outstation.. aku dah kuar dr zon kuarantin.. sejak aku pregnantkan mika aku dah dikuarantin kan bos aku tu TAK PEGI outstation atas masalah kesihatan aku yg tak mengizinkan... Tp kini bila kembali sediakala aku harus menjalankan tugas seperti biasa.. dah setahun gak aku tak outing ni.. dulu zaman anak dara lom kawin suh la aku g mana je pun.. aku happy je nak g outstation sebab dpt keje luar dr opis... Tp sekarang ni amatla beratnya hati aku nak pegi... nak tinggalkan si kecik ni.. sib baik mak ada jaga dia.. kalau tak lg la susah hati aku....

Hari ahad dia meragam je.. asik nak berkepit ngan aku mcm tau2 je nak kena tinggal.. kalau aku pegang dia... dia sukala.. selalunya elok je dia main walaupun di baringkan atas tilam.. tido pun kejap2 jek...


Dia main toy ni kejap2.. tak sampai 5 minit dia mula bising nak suh angkat n dukung...

Masa ada mood nak bermain...

Serba tak kena aku letak pulak dlm stroller.. sorong2 pusing dalam umah...tgk muka org mcm marah kena duduk dalam tu.. tangan kemain pegang stroller tu... hahah pasangkan kipas kena angin baru senyap.. tgk la muka bad mood.. tau dia tgh tengok apa tu???



Ha tu dia TUAN TANAH tengah tengok tv.. mcm faham sgt citer kat tv tu.. lama gak dia senyap... maybe dia suka tengok benda bergerak2 kat dalam tv tu.. bija anak mama nih.. ada la 10 minit ok kdg2 15 minit pun ok dia senyap kalau au buka kan citer artun.. hhahah kecik2 dah pandai tgk tv... mikaaa... mika...

mama nak g keje mika jgn nakal k.. yg pastinya mama mesti asik teringat mika bila kat sana nanti.. huhhh nak buek camno dah keje namenyerrr kan............

7 bebelan kawanku:

cendawanintim said...

memang la kan, berat hati ajer, pastikan lam henpon tu penuh ngan video anak!

isya said...

ida,teringat dulu iffah pun sama,letak dlm stroller pastu pusing2 kat dlm rumah br diam..
maybe mika nak g jln2 kot.. hehe

Tie said...

Memanglah.. anak tu permata hati, tentu rasa berat nak tinggalkan, ya.. Sabar je laa... nanti balik boleh gomol puas-puas.

Comel kipas kecik tu.. kak tie berkenan pulak.

Eyriqazz said...

Ngantuk je baby...anak-anak,tak suka dibaringkan,kan?

http://eyriqazz.blogspot.com/

fuadnis said...

kak eida g outstation katne tu??mesti teringat2 je kat mika kan....

tau tak..nis ingt gambar ke-3 kat ats tu mika tgh berdiri dlm stroller..rupenye tgh baring..hik..hik..

@e_da said...

cendawanintim... kak sebelum pegi mmg amik video dia.. tgk kat sana bila rindu


isya.. dia kalau bab berjalan mmg suka sgt mcm mama dia.. hehehe

kak tie.. betul tu.. kipas tu ada jual kat toyrus... heheh

Eyriqazz.. betul tu dia suka sgt berdiri


Anis.. akak g PD 3 hari.. rindu yg amat... haha gambo tu dia baring la nis.. sebab letak gambu camtu nampak berdiri kan..

Tulip said...

mybaby pun suka sgt tgk tv...tambahan kalo crita byk warna warni...bukn main tenung lg hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah