Saturday, December 12, 2009

Meniarap

Usia Mika 4 bulan 4 hari... dia baru boleh meniarap sepenuhnya dengan sendiri.. sebelum ni dia tolak2 badan mengiring aje.. kdg2 dia telentang balik.. hhehe kami kata dia malas.. maybe badan belum kuat... tp jumaat lepas dia buat sendiri sepenuhnya.. alhamdulillah.. maybe ada anak org lain yg lebih awal dr ni ... anak kawan opis aku 2 bulan lebih dah bleh meniarap.. takpe la biarla mika lambat nanti akhirnya pandai juga kan.. tiap2 budak tak sama....



Hoyeaaaaaaaaaa mika berjaya... pandai anak mama.... dia nak stabilkan kepala n badan dia...



bila dah stabil dia betulkan posisi tangan dia...

dah kuat sket dia dah boleh kiri kanan angkat kepala dia...



bila kami biarkan lg.. dia mula angkat punggung kuak kaki dia... wah mcm mdah nak maju ke depan... cuba lagi mika... nanti leh cepat jalan... muahhhhhhhhh..

3 bebelan kawanku:

AmiYs said...

waahh.. congrats mika.. :)

bestnye ida dpt tgk mika meniarap..

amir pon dh meniarap jgk tp ummi dia ni la x dpt tgk lg...

@e_da said...

alhamdulillah amys.. tu pun mak jerit2 panggil... kalau tak .. tak nampak juga... wahh amir pun dah meniarap.. cepat juga kan...syukurla kita

Cik Puan*PIE said...

wahhh mika dh terer step2 ni sume ye...ammar je bru lulus meniarap n skang dh xmau baring...nk duduk dlm worker atau diriba...klau pompuan cntek yg riba dia...lg la dia suka...lama sgt, xde bising2 pun mulutnya....gatal ye kwn mika tu...hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah