Saturday, January 9, 2010

Khusyuk!!!!!!!!

Ni citer yg lalu.... Aku mengemas2 umah.. tp aku pelik apasal umah mcm senyap.. padahal ada org selain aku dalam umah tu... aku pun g jengah apa yg berlaku.........


Korang agak2 apa dua beranak ni khusyuk sangat??????

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

OOoooo ni rupanya.. patut la senyap.... yg si bapa di suruh jaga anak kejap.. tp ini hasilnya... demi kerana nak main game jugak dibawaknya sekali budak kecik tu................ yang si kecik tu pun tak padan ngan kecik mcm pandai n tau je game tu apa.. kemain khusyuk tak berbunyi suaranya tgk apa yg bapa dia buat... huhu anakku jgn esok besau ko jgn nak main game jek.. mama rotan kang kalau taknak belajo.. ngan papa2 dia sekali.... ehhehehhehe





heii papa mika ni sebelah tangan pun jadi nak main game ek.... hmmmmm



4 bebelan kawanku:

Cik Puan*PIE said...

biasalah tu..ank bpk..hehe
*kak ida nnt msg k..sb no kak ida dh ilang..hp kite rosak...

Uda said...

salam..
sama la dgn twins ni.. kalau nampak games.. bolat mata tu.. suka sebab nampak benda tu gerak2 dan colorful

AshAnas said...

sama la abah anas, gitu la... cuma tak bawak anas skali la sbb game die memerlukan 2 tangan...

suked8787 said...

Hahahaaaaa...kelakar tgk mika...khusyuk tgk papa main game ek...dia enjoy tgk benda2 colorful n gerak2...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah