Tuesday, January 19, 2010

Food poisoning...

Lama aku tak update masa sungguh mencemburui aku ketika ini.. keje opis dah melambak sebab student dah masuk.. kat umah ngan mika ngan aku layan game fb farmville, barn buddy n cafe world nyaris-nyaris tak lupa blog kan.. hahah

2 hari cuti ni mmg nak update tp tak menyempat gak.. pendrive tertinggal kat opis... 2 hari gak kami laki bini x sihat .. silap makan rasanya.. yg aku ingat kitorang last makan sup cendawan beli kat kedai.. sehari lepas tu hubby aku sakit perut sampai nak demam.. sengal2 badan... aku ok lg ... tapi esoknya aku plak kena.. huh letih badan n lesu jadinya nak buat apapun tak jadi.. terbaring je la.... tu yg weekend pun tak sempat nak updated... ni ada kesempatan sket aku update la blog yg dah bersawang ni.. banyak aktiviti yg dah basi...

yang aku publish ni pun cerita minggu lepas kami g kenduri kesyukuran kawan hubby nak sambut baby... dekat ngan umah aku... so mika pun of course la ikut sekali...



Budak ni aku makin geram sebab pipi dia makin tembam sejak berkepala botak ni..... pandai dah buat mulut camtu.. elok je dia landing kat papa dia.. masa tu dia tangah ralit tengok budak2 besar main kejar2.. agaknya kalau dia dah boleh berlari mau dia pun join bebudak tu.... aku perati dia suka pandang orang keliling dia.. tu boleh buat dia leka n senyap.. dia pantang kalau takde orang baru mulut dia bising suh kita temankan dia.... tu pasal kalau aku kat umah ngan dia aku kena la menempek dekat ngan mata dia.. buat keje time dia tido.. kalau dia berjaga berlari2 gak curi masa buat keje time mood dia baik....

Tengok la kerenah yg suka main puting.. puting tu dia buat main kuar masuk mulut dia.. satu lg perangai tak suka nak duduk.. asikla nak berdiri kalau kita pegang .. dia buat la keras kaki dia tu nanti... balik kenduri kepenatan.. tidur ngan papa... mementang la baju dia "my daddy my super hero" banggala kejap papa dia sebab mika nak dengan dia.. mika ni kadangkala tak mau ngan papa dia.. kalau nampak aku mula buat cemik muka nak ikut aku sampai hubby aku kecik ati nape mika tak mau ngan papa.. hahahhahaaaaaaaaaaaa....

4 bebelan kawanku:

Nurul Nadiah said...

comelnya mika =)

Anonymous said...

Alalala~makin tembam pp mika ye. . .rasa nk ggt je pp tuh.ehe. . .

hajarus said...

betul la pp mika makin tembab la...

CatlinaFly said...

bam2 ah pipi dia..jom laga pipi dgn e-ein nak?

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah