Wednesday, March 31, 2010

Gatsby Deodorant Street Fair


Rata-rata aku tengok ramai yg buat entry nak join Gatsby Deodorant Street Fair ni.. Diorg buat kat Timesquare. dekat je ngan umah aku pun mmg boleh pegi sgt2. actually aku pun dpt invitation ni dr nuffnang.. tp SEDIH la.. aku tak dapat join.. Kebetulan hari yg sama sepupu aku kawen kat JB.. kalau tak memang nak pegi sangat-sangat.. mesti dpt jumpa ramai geng blogger kat sana. Dah la tu ada lucky draw n hadiah2 menarik lak tu...huhuhuhu. cedinya...

Dan kebetulan jugak diorg buat pada 17 APRIL... That Day is my BIRTHDAY tau.. adoiyaiiii... semuanya secara kebetulan.. hmmm takpela takde rezki nak join... maybe next time.. apapun tq nuffnang coz invite me... huk huk huk huk


0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah