Monday, March 22, 2010

Project Alpha Kembali Lagi dengan Musim Kedua!

To reward blogs for good campaign performance, Nuffnang will now be giving out bonus earnings for blogs that achieve a CTR (Click-through ratio) of 0.2% or higher on new campaigns that run on their blog. This figure is based on average industry standards.



Adakah anda masih ingat pada siri rancangan realiti dalam talian Project Alpha yang telah ditayangkan pada bulan September lepas? Kini ia telah kembali semula dengan siri musim kedua! Nantikan kemunculan blogger-blogger terpilih seperti Azwan Ali serta selebriti-selebriti lain seperti Fouziah Gous, Diana Danielle, Syafinaz, Mawi, Hans Isaac dan banyak lagi!

Musim kedua Project Alpha akan berlangsung pada 19 April 2010, tetapi sebelum itu, sila ikuti perkara di bawah bagi membuka minat anda terhadap musim kedua ini:

  • Kami mempunyai laman web baru untuk Project Alpha di http://projectalpha.com.my! Anda boleh mendapat pelbagai maklumat mengenai semua blogger terpilih yang muncul dalam siri rancangan ini, serta anda juga dapat menonton episod-episod rancangan yang sedang disiarkan. Kami telah pun menyediakan beberapa video belakang-tabir di sana.
  • Mari sertai pertandingan Instant Cash Blogging! Setiap minggu, kami akan memberikan sebuah topik kepada anda di halaman http://projectalpha.com.my/instant-cash-blogging untuk anda tuliskan di dalam blog masing-masing. Jika artikel blog anda di antara 100 artikel pertama yang memenuhi syarat kriteria yang dinyatakan, anda berpeluang mendapat RM20 yang akan dikredit masuk ke dalam akaun Nuffnang anda. Begitu mudah sekali!
  • Sertailah halaman Facebook peminat Project Alpha! Kami sentiasa memberikan maklumat terkini kepada anda mengenai semua aktiviti berkaitan Project Alpha di situ :)

Project Alpha musim kedua bakal menjadi sebuah lagi musim yang menarik, kami berasa tidak sabar untuk menunggu tarikh penyiarannya! Adakah anda turut menjadi sebahagian daripada Project Alpha?

Project Alpha dibawa khas kepada anda oleh Adidas Action 3, dan disokong oleh P1 dan MAS. lebih lanjut anda boleh KLIK SINI

2 bebelan kawanku:

MariaFaizal said...

Dearest Ieda,
Thanks dik for your always kindest comments on my blog. Akak tried masuk your 'My Baby'site, but to no avail nak tengok further pics or stories about your beautiful baby.Hopefully Mika has speedy recovery & win the Sleeping Cutie contest.Ameen....

Do take care Ieda.

@e_da said...

tq kak maria.. actually blog my baby tu tak sempat nak update.. semua perkembangan dia ada kat sini kak.. nti kalau sempat ida update kat situ ya.. take care sis

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah