Tuesday, April 6, 2010

Anak Bertuah...



Orang kata apa jua sebutan dari mulut seorang ibu kepada anaknya adalah doa.. sebab tu kalau nak marah anak ke apa jangan la sesekali terlepas kata2 yg tak elok...tu la yg mak aku pesan selalu.. betul kan...

Layan la pic anak bertuah aku ni...

arghhhhhhhhhhhhhh ngantuk la mama tunggu makanan tak sampai2 lg.. hihi

Tengokla aksi nakal dia ni... nak minum air tp suh amik ngan tangan punya la malas tak nak.. boleh dia masuk mulut dia gitu je.. cam tu kalau nak amik puting dia.. pakai mulut je... bertuah punya anak.. hehehhe mcm2 la mika ni...

Ha boleh pun amik ngan tangan...

happy with papa...

7 bebelan kawanku:

kakpah said...

salam. Betullah pesan emak tu.
Anak-anak memang semuahnya bertuah dan membawa tuah. Cute Danish...

aMiYs said...

kat pkns ke tu? mcm kenal aje kedai kat bwh tu. hehehe...

puterikurekure said...

khalish pon budak bertuah. hehehe~

Siti said...

Eda,
betul tu..kalau nak marah anak pun kena sebut perkataan yg elok2..sebab kata2 kita ni satu doa...hehe

hahaha..bertuah yer, nak makan pun malas nak ambik ngan tgn..hehe

Zaidah said...

memang betul...stiap apa yang terudap dari mulut ibu adelah doa...so klu kita selalu cakap anak bertuah insya Allah dia akan jadik anak2 yang betul2 bertuah...

nUR_rOsALiNdA said...

yep!! kita mmg patut cakap cam tu kan? bertuah punya anak!!

@e_da said...

ya kak pah..masin mulut ibu kan.. hehehhe

amys.. tepat sekali mmg kat pkns

intan.. sama2 kita doakan anak2 kita

siti.. setiap perkataan kita adalah doa kan..

zaidah.. betul tu selalau la doakan anak..

rosalinda.. betul tu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah