Monday, April 5, 2010

Perfect Livin '10

Lepas kami ke shoe fair tu kami ke perfect livin pulak kat tingkat bawah pwtc tu.. dah alang2 dtg.. ada plak 2 pameran kan terjah terus la.. sesuai sape2 yg nak masuk umah baru tu leh la tengok2 .. tp harga dia mahal2 le sesuai ngan kualiti.. saje cuci mata...

Aku suka lak meja makan bulat ni.. leh pusing amik lauk heheh.. tp x sesuai ngan umah aku yg kecik je tu.. kalau umah banglo sebijik luas kawasan ok la kot kan.. mudah-mudahan manatau ada rezki akandtg doa je la...

Wall painting.. yang ni aku tak perlu kot.. sebab hubby aku leh buat cuma dioa malas sket dah lama tak buat... kat umah aku pun byk yg dlm stor tak bergantung.. syg lak nak rosak dinding..(boleh mcm tu.. ehheh)


katil n tilam moden mcm2 fesyen.. semua lawo2 n rege ribu riban...


n last .. dah lama tak tepek muka sendiri.. ahhahahha anak beranak panca sitara.. mika mcm jakun n pelik bila pakaispek mata tu...


kelakar aku tgk dia.. kejap2 dia tgk aku... kejap2 kang dia tgk papa dia.. agaknya pelik nape la semua org pakai tu maybe pandangan dia pun tak best.. kejap je pun lepas tu di tariknya....

8 bebelan kawanku:

Nurmala Mazlan said...

tp kalau meja bulat makan space byk kan..tp kalau rupa besar apa da hal`

Siti said...

siti pun suka meja bulat gitu...
huhu..tinin nak beli set bilik tidur, tapi lum ada pitih lagi.

RaFFLeSiA MeRaH said...

asben akak pun berkenan dgn meja bulat tuuu....

fuadnis said...

cute la gambar mika tgk muka akak tu..hehehe....

Fiza Rauf said...

smpai bila eik perfect living exhbit tu?
cam berkenan je nak terjah...

yatie chomeyl said...

kelakar je muka mika tenung muka @eda yag gmbr last sekali tu hik3x

hajarus said...

kat b.mertajam ni kebanyakan kedai2 perabut banyak jual meja makan bulat camtu... ye lah area sini ramai chinese... sampaikan hajar nak cr meja petak pun xbanyak choice...

Diamilikku said...

uishh bestnya.....hurmmm duk belah sini susah la nak dapat pi tgk benda2 tu semua...jeles jeles nih..hehehhehe...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah