Sunday, April 11, 2010

~ BaBy's SpECiaL pOSe CoNTesT ~

Jom bercontest lg.. kali ni join baby's spesial pose contest... kalo korang ada pose anak yg menarik jom kita sertai.. nak join klik banner bawah ni ya..



Untuk melihat syarat2 join sila la ke blog INI

Gambar pose mika yg menarik mama pertaruhkan yang ini...


Nama baby : Muhammad Danish Mikhail @ anak mama eida n papa ajoy
Tarikh Lahir : 07/08/09
email: shinbi3@gmail.com

Mama suka pose mika yg ni nampak manja je.. sebenarnya masa ni dia lentok sebab penat tunggu mama n papa makan pizza.mika tak boleh makan lg... bila dah penat menunggu dia posing baek je terlentuk mcm tu.. apalagi mama terus snap pic dia.. n pic ni jugala penghias monitor pc mama di opis... moga ada rezki mika.. aminnn

4 bebelan kawanku:

jfook said...

So cuttee..:P

kenwooi said...

the 2nd pic looks cute =)

Aleeya said...

comelnye die...dah besa mika ..

aqilahheaven said...

huhuhu.. mika lapa tuh.. :).. good luck ya

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah