Wednesday, April 7, 2010

Happy 8 month Old to my son..

Budak yang sangat happy malam td.. puas pujuk suh tido dia tak mau.. nak main2 aje... aku duk baring atas katil layan dia... aku tak usik atau geletek2 dia pun, cuma main2 cak cak ba je .. tapi tak tau kenapa dia punya suka la ketawa mengekek2.. lama lak tu.. risau je mengigau malam kang...happy sangat dia mlm td.. rupanya hari ni besday dia yg ke 8 bulan...

Melihat keletah dia buat hati aku tenang setenangnya... syukur sgt pd yg maha kuasa memberikan dia untuk aku...tengokla dia punya suka sampai puting senget pun takpe, tetap nak gelak kalau aku tarik puting tu kemain dia geget tak nak bagi.. tu pun buat dia gelak...


Di usia yang nak menginjak 8 bulan ni mcm2 perkara dia dah pandai...

-dah pandai pegang botol sendiri kalau di beri minum
- tak boleh tinggal sorang, mula la menangis
- dah mula pandai sebut mamamaamaaa
- dah menjalar mkerayap 1 umah dengan laju
- pandai masuk puting sendiri dalam mulut dengan betul
- bila pegang benda tak stabil
- pandai malu .. kalau org tak kenal dia pandang je.. tp kdg2 nangis2

mmm apalagi ya.. lupa la nti kalau ingat mama senarai balik ya...
Pandai wat muka cemik.. ketap bibir, buat muncung.. mcm2 gaya ada... heheh mama doakan mika membesarmenjadi anak yg bijak ok... mama n papa luv u so much.... muahhh

7 bebelan kawanku:

Diarihatiku1976 said...

kejap je masa berlalu ekk.... dah 8 bulan

Ibu Alia Kaiyisah said...

Happy 8 months birhday mika. semoga membesar jadi anak yg soleh ya..

puterikurekure said...

happy 8th months old mika!
:)

Siti said...

suka tgk perkembangan anak2..cute jer wat memek muka gitu..hahaha

nUR_rOsALiNdA said...

Best tgk org buat entry pasal anak...bila turn kia eh..Insyaallah ada la tu nnt...menyedapkan diri sendiri..uhuks~

yatie chomeyl said...

bam bam dah mika

@e_da said...

KAk ina.. mmg tak perasan masa berlalu terlalu pantas..

ibu alia n intan... tq ya

Siti.. every moment pekembangan dia adalah saat terindah kan...

Rosalinda.. sabar ek.. sy dulu pun lama gak menanti kehadiran dia.. moga ada rezki awak ya..


yatie.. ha ah sejak makan bubur nasi..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah