Wednesday, April 7, 2010

Terkejut... Aku menang..



Baru jap td g blogwalking blog IBU HADIF.. sebelum ni mmg aku ada join lucky draw blog ibu hadif ni...


dan korg nak tau....




Aku di umunkan pemenang lucky draw itu... sgt terkejut n terharu ok....
ni dia buktinya...



Ni plak hadiahnya.. jam vinci tu....



Sykur alhamdulillah rezeki... dalam byk2 contest aku masuk mmg selalu berharap nak menang.. tp jarang2 nak sangkut.. selalu berkata dalam hati.. ala tah bleh menang ke tak.. tp takpela just join suka2.. tp kali ni bila dpt mmg aku teruja sgt.. TQ ibu HAdif... ni kira mcm advance present BIRTHDAY aku je tak lama lg.. hihi rezki..

Ok pada sahabat2 blog aku jgn lupa join contest aku ya.. insya allah tak menghampakan kalian.. .. hihi mood teruja lg ni... :) senyum sepanjang hari...

3 bebelan kawanku:

fuadnis said...

eeii...kak eida...bestnye....jelus!!jelus!!hahahaha....

@e_da said...

rezki nis.. jarang2 nak dpt...

nba-Nur said...

Tahnoah Eida.. rezeki tu.. Nur masuk juga tapi x menang..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah