Tuesday, April 13, 2010

my 2nd Blog...

Korg ada perasan tak.. aku ada blog lain selain blog aku ni or blog hubby... hehhe.. sebenarnya ada yg rajin jengah ke situ gak walaupun aku jarang2 update... kalau nak tgk klik kat gambar atas tu...

Aku pun tak tau nape dulu aku wujud kan blog tu.. (dah lama gak wujud blog ni)..
sebenarnya blog tu dulu aku buat banyak untuk share info2 tertentu di luar hal peribadi diri aku n family... tu yg terbinanya blog tu... tp rasanya nak aktif kan balik la... saje2.. hahah yg 1 ni pun tak terhandle... kalau rajin follow la blog tu gak ye.. insya allah aku akan post kan apa2 info untuk kita sahre kan bersama... KLIK SINI

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah