Friday, April 16, 2010

Penawar hati BONDA



Kesian dia kena kurung ...



Napela mama kurung mika ni... mmmm cedihla apa nak buat ni..



dalam pada kena kurung tu sempat dia mengintai apa yg aku buat... sian pulak aku tengok aku layan la kejap sambil kemas2 bilik....

dan inilah hasilnya...

videoTenang setenangnya melihat hilai tawa anakanda... hilang segala masalah dlm kepala...
tapi rupa mama dia dah rupa badut duk mengagah dia.. terkekeh dia ketawa.. sampai penat aku jd badut.. hehehhe

Muka minta simpati nak kuar....


Aik mana dpt puting tu..

boring la mama.... tolong la saya...

hihihi.. mama nak amik caya kuar yeaaaaa................ tq mama


Bila dah penat ketawa....


Time to sleep....zzzzzzzzzzzzzzzz

4 bebelan kawanku:

Zaidah said...

mika..bukan mama tak sayang mika cuma untuk kebaikan mika jugak...nanti mika jatuh lagi..kan dah susah...

Cik Puan*PIE said...

sian dia kena kurung ye...wahh gelak besa dia eh..ank bujang kite ni mng manje benau..buat muka seposen no 1...hehe...

fuadnis said...

eeii...senangnye jaga mika ye...baring2 mcm tu dalam katil boleh tertido sdiri....jelus aunty....hehe....

Aleeya said...

Monyok je mika eh..takpewwww pas ni dah bediri kuat, da jalan kasi gegar itteww katil yewww hehehe :))

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah