Saturday, April 3, 2010

Shoe Fair .. Hampa..

Memula aku tgk status kawan aku di fb yg kata shoe fair ni dr 10am hingga 10 pm.. masa aku tgk tu kul 6.15ptg.. so ckp kat hubby nak pegi mlm sebab kalau siang sure ramai sgt orang.. hubby pun kata ok..Lepas magrib kitorg gerak la senang sikit kan..sampai2 sana jam kul 8.20.. so ingat ada masa lagi la.. sekali naik2 atas lorrrr dah nak tutup.. diorg dah berkemas dah.. aku putih mata la tgk dari luar je. masa tu eee geram je rasa .. hubby pujuk kata dtg esok pulak.. eeeeeeeeeeee buang masa aku je.. lenkali bgtau la kul brape betul2 nak tutup kan.. ni buat macm ni buat org susah jek..

Nasib baik kat tingkat 2 ada pameran perfect livin... takla hampa sgt bila sampai dengan putih mata balik mcm tu je...Sape minat nak tgk pameran deco rumah leh la dtg sini.. mcm2 juga ada jual untuk decoration rumah.. tp aku tak round sgt sebab niat aku nak tgk kasut... Ada Dato Jimmy Choo show juga tau...

Dah alang2 sampai posing la depan display banner yg lawo ni... bila aku start amik gambo kat situ barula ada org lain yg dtg nak amik gambo gak... cehhhh... mesti memasing sebenarnya nak amik kat situ malu nak mula.... harini hubby kata kita g awal2 sebab malas nak bersesak kalau pegi lambat2 dah la parking situ pun mahal.. huhuhu... Tengokla nanti camana keadaanya.. jomla sape nak pegi tengok SHOE FAIR ni.. di PWTC 2-4 April shj....

2 bebelan kawanku:

Ayu Zan said...

hehehe..
smoga esok akak xterlepas yek..eehehe

ainmohd. said...

ouh hari nih last ya shoe fair.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah