Wednesday, April 28, 2010

Tempat bermain

Malam tadi melayan gelagat mika sambil lipat kain.. aku biarkan dia bebas menjalar 1 umah tak letak dalam walker.. saje nak tgk gelagat dia...


wooooo bila bebas suma benda dia explore.. jap dia g sliding door.. kejap kang pegi bawah meja... dan yang ni dapat bakul masuk dalam bakul kain main2 dalam.. tu hmmm bagus gak elok je senyap ralit main dlm bakul....aku biarkan lg tengok apa seterusnya dia buat...


mika ni suka tempat2 yang terselit... ni terselit celah kerusi pulak... haritu aku terlelap sambil tengok tv, sedar2 cari dia tak jumpa.. berderau darah... panggil2 pun senyap je.. yer la dia bukan tau menyahut lg pun kalau kita panggil ikut mood dia la kan... rupanya kat sini dia terselit... perhhhh aku dah hampir nak pitam tgk dia takde....


bila aku tarik keluar cam ni la.. protes... marah.. sekarang ni dah pandai angkat2 bontot goyang.. tak lama merangkak la tu... uishhh tak sabar tengok dia merangkak nanti...


muka tak puas hati tak bleh main kat situ....bila letak dlm babycot pulak dah pandai nak berdiri.. bahaya tul... nak suh hubby rendahkan lagi katil dia tu.. aritu aku solat letak dia dalam tu... tengok2 dah nak berdiri hmmm takut je kalau jatuh... tersengih2 bila nampak mama dia....

Bosan la mama ni.. tengok tv lagi bagus.. at least elok pulak senyap tengok tv.. dia ni suka gak layan citer drama.. kelakar... haha mcm faham 2 jek....

4 bebelan kawanku:

AiZ said...

macam faham je die tengok drama tu.... hikhik... orang kata faham, die pun angguk :P... hikhik... nah amik lolipop rambutan .....



komen i punya entry gak ye.. klik bertubi-tubi kat sini >>BAGAIMANA NAK JADI BLOGGER YANG DIKENALI RAMAI DENGAN BERKESAN !



chugie said...

aha.. ini lah perangai anak2 kn?? suka main dlm bakul, suka main kat penyidai baju.. suka main dekat tv..

dh kate jangan, lagi di buatnye.. sabar je lah kn?

Diamilikku said...

hahahahha...sama ngan aisy...kalau biar tak duduk dalam walker..satu rumah dia menjalar.....sementara nak boleh kaki eida..dah boleh kaki nanti tak tau ahhh

puterikurekure said...

haaaaaaaa!!!!!!!! comelnyeee!!!!

sejuk hati pagi2 ni bila tgk muka comel mika. plak tu macam2 aksi lak. hehehe~

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah