Monday, April 26, 2010

Update hadiah Giveaway mamamika...



Dari sehari ke sehari aku berjanji nak update hadiah... asik tak berkesempatan.. so contest ni pun dah nak berakhir 4 hari lg.. mesti kawan2 pun dah tak sabar nak tau sape pemenang kan...

So here update... dah lama beli hadiah2 ni.. 4 minggu lepas tak silap tu pun jasa baik laki den jaga mika leh la memilih.. So kepada contestant cabutan bertuah aku hadiahkan shawl ni memandangkan 99% peserta adalah wanita.. jika lelaki yang menang aku tukar hadia ye... hihi... ada 5 kan.. ok 2 kepada hadiah cabutan bertuah dan 3 lg kepada 3 visitors teringgi di tempat ke 3,4 dan 5.. pemenang tempat 1 dan 2 visitors tertinggi tu aku dah janji nak bagi hadiah bottle umbrella seperti entry hadiah yg lepas kan....

2 shawl bercorak dan 3 plain.. if aku murah rezeki aku TOP UP hadiah sampingan jikalau ada ya.. doakan me murah rezki.. hehehhe

Jika masa aku umumkan siapa yang menang tu aku suh korang pilih sendiri shawl mana yg korang nak aci tak? sebab biarla pilih ikut taste masing sebab masing2 yg nak pakai kan.. hihi...kalau setuju ataupun TAK setuju sila beritau ya kalau tak pun bgtau... hihi.. pendapat MAJORITI akan diambil kira..


Rekod terkini hingga hari ni.. Fuadnis kekal di tempat p1nya hingga hari ni, keduaROSE, 3, 4 & & 5 pula ieyza, biru dan nea Flerida.. so ada masa lg untuk fight.. hehehhe..

1 bebelan kawanku:

Yaya said...

vavavava vogue de vas la si pemakainye nnt ehhh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah