Saturday, May 22, 2010

AF 8 Layan ke?

Aku bukan Fanatik AF.. tp af kali ni aku mmg tak follow sgt mcm dulu2.. suprisingly siang td aku dengar hubby kata malam ni AF FINAL.. laaa kejap nya .. tau2 nak abis.. T

iap2 minggu punya konsert pun aku jarang tengok.. tau2 nak abis da.. tp yg kali ni aku tak berapa minat kot.. sorry cakap la mcm tak best sgt aura dia tak sama mcm AF mula2 dulu... tak tau la kenapa... masa zaman ZAHID, MAWI dulu mcm best kan... Pd pandangan aku la .. tak tau la pendapat ramai ????




Malam ni sebab final aku tgk gak la...

Aku kenal 2-3 orang je..

hubby aku tanya AIN dah terkeluar ke sebelum ni.. ntah aku tak kenal pulak mana 1 ain.. hehehhe... laki aku kenal pulak... ehemmmmmm... hihi gurau je..


Apapun aku cuma nak agak sape menang.. Aura tu mcm Shahir tp tau tau la Maybe juga ADIRA,. ... kita tunguuu je la result jap lg.....

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah