Thursday, May 20, 2010

Artis

Kalau nak di ikutkan aku ni memang jarang sangat2 nak bergambo dengan artis2 ni.. aku malu.. ahhahah... tp ada 1 gambo ni aku jumpa plak dalam pc....


Gambo ngan shawal n zila AF. tinggi tul mamat shawal ni .. terasa sgt yg aku ni rendah. hihi

shawal ni sgt peramah sampai dia yg offer ajak amik gambo.. Gambo ni masa pc fair tahun lepas rasanya.. aku tak ingat dah.. dah lama gambo ni.. masa tu aku g pc fair .. gambo ni pun kak diana yg ajak amik.. ikut aku eeee malu arr nak g tanya pastu nak cakap nak amik gambo sama itu artis.. tak tau la nape.. ni pun sebab kawan takpe la kurang sket malu.. ni pun guna kamera kak diana kawan opis aku...

penah tau siti nurhaliza terang2 je depan mata free2 depan aku.. tp aku tak minta plak nak amik gambo ngan dia.. ntah .. aku malu... dah balik tu baru rasa terkilan.. apa la aku ni.. hahahha

5 bebelan kawanku:

Yaya said...

ida..shawal tu mmg dia tinggi gitu ke..atau u olz yg comel2 yer heheheh

Intan and The Boys said...

pernah jumpa syawal ni live. tapi memang tak pernah terlintas nak amek gambar. hahahaha~

SiTi said...

huhuhhu...ct pun penah je jumpa2 artis ni
hati kata nak brgambar...tp malu sehh...ahahhah...last2 xde laaa

@e_da said...

@Aleeya

leeya dia mmg tinggi pun.. tp kami mmg comel.. heheh

@e_da said...

@puterikurekure

intan tu pun kawan yg ajak.. hehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah