Tuesday, May 18, 2010

Cucu kesayangan..


Balik kampung haritu mak tok ngan tok abah puas melayan mika... mama n papa rileks sket.. ahhahah... puas kami jalan2... happy semua org layan dak kecik ni...

mak tok plak asal nampak benda ni mesti naikan mika.. kalau tak masuk duit pun takpe mika suka duk dlm tu gelak2... tp bila mama masukan syiling dalam tu dia buat muka cuak.. heheh berani-berani takut rupanya dia...

Dalam bee.. cute lak benda ni....


i'm the pilot...hahah papa tak bg mika jd pilot.. ntah apa2 la papa ni.. tak tentu lg ikut la apa yg mika minat kan mika.... sibuk dia nak berdiri dalam tu... bukan nak duduk.. eksyen betul org pegang pun nak di tepis...
yang ni carpulak.. tgh2 mika duduk ada awek lak sangkut kat sebelah la mama.. mika bawa je la.. hehehheeh.. happynya mika mak tok layan ek... cucu kesayanganla dia... huhuh

7 bebelan kawanku:

isya said...

hehe.. dah nampak mcm budak besar je mika..

Diamilikku said...

aisy pun dah mula suka naik mainan2 ni semua...hehehhehe

puterikurekure said...

mika memang takleh lepas dari pacifier eh eda?

oh. suka tgk mika dalam rides tu. comel!

@e_da said...

isya... tu la ramai kt camtu walhal br 9 bln.. hehhehe


kak su.. seronok kan bila tgk diorg happy


puterikure2... mmg susah nak lepas.. kdg2 saje sorokkan tp dia melalak pulak,,, huhu

Siti said...

amboiii..sonok la mika main tu yer..puting tak lepas tu..

faris said...

eda....
cam kat BPMall jer tu...
balik BP yerrr
naper tak habaq...
kalau tak leh jumpa..
hehehe

@e_da said...

@faris

Faris mmg kat BP mall pun.. ooo faris orgbt pahat ya? duk area mana?

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah