Saturday, May 8, 2010

Dia Tau Erti SAYANG...


Saje aku nak tepek gambo ni lg....

PAgi td kitorg tengok tv... masa tu hubby saje gurau2 ngan aku.. main2 pukul2 ngan kusyen.. ala pukul manja bukan yg cam bergaduh tu... pastu aku buat2 nagis... "uuuuu uwaaa...... papa buat mama..... uwaaaaaaaaaaaaa" sekali kan tak semena2... mika yang MERAUNG............. kuat lak tu...

Rupanya hubby kata masa dia pukul2 aku mika duk tenung je muka papa dia.. bila dengar aku nangis dia terus nagis.. hahhahah.. mungkin dalam hati dia Kesian mama aku... papa buat mama aku agaknya la kan... hahhaha.. then aku stop la nangis tipu td tu.. sekali dia pulak tak behenti nangis... haru tul la budak ni.. siap kuar air mata bagai.. heheh.. then aku pujuk peluk2 dia.. baru dia diam... pastu dia tenung balik muka papa dia... hihihi.. mika tak suka mama n papa gaduh ek.. mika sayang mama kan... mama bukan gaduh la ngan papa.. kami gurau2 ajer.....

8 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

tunggu besar sikit...nanti bila papa buat mama nangis mika mesti gi babab papa.....alesha dah buat dah semua tu...dulu masa kecik2 kita buat2 nangis dia sama2 nangis..bila besar sikit..dia gi babab papa..skrg ni dah makin cerdik...babab papa..sambil marah2 (ngomel mulut)..pastu datang peluk kita...memang touching lah...eida tunggu je saat tu

@e_da said...

aha kak sue betul tu... dia syg mama dia kan.. lg syok kalau dengar dia bebel kan... hehehhe tak sabo tunggu

Zaidah said...

bebudak sekarang nie dah tahu erti kasih sayang...dia tak suka bila aeda kena pukul ngan papanyer...

Idalara said...

tu lah anak ibu....pasti dia akan jd pembela ibu dia nanti..jgn suke2papa dia nk sakiti hati ibu dia..siaappp...(kata mika dlm hati)

ps..selamat hari ibu....

fuadnis said...

yela kak..budak2 sekarang dah pandai..haa...jgn sesekali bergaduh depan anak..sian kat anak..hehe..

eiza in the house.. said...

salam..hai ida...dah besar ekk mika tu...lama dah tak masuk blog nie..

Yaya said...

Ida..kecik2 mmg camtu..then nanti dia akan tlg pukul papa dia klo papa dia wat kita..pastu nak lagi best da masok 3 thn nnt, klo dia jenis rapat sgt ngan papa dia...dia tak sebelah kita dah..papa kita wat2 pukul kita..dia pong sama2 pukul kita balik, klo manja bapaknye dia nyeblah papa dia je plak

FCUTEAM said...

^___^ mesti sukar bagi mika untuk translate kejadian tu.. ^___^ haha




komen i punya entry juga ye ^___^
klik kuat-kuat>>Apabila seorang blogger marah

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah