Wednesday, June 23, 2010

Handfon baru



Minggu ni beli dua handfon... hehhehe

bukan handfon i lerrr..... hp aku baru lg takde maknanya nak tukar... aku bukan jenis yg senang nak tukar2 hp... yang lepas tu pun setelah 4 tahun aku guna baru aku tukar N82.. sebelum tu nokia 6680..


2 orang kesayangan dlm hidup aku yg tukar HP.. my hubby n my mom..



My hubby tukar blackberry dr guna sony ericson.. hp sony dia dah teruk sampai kena ikat ngan tali getah.. sebab anak kesayangan dia selalu buat main.. dia pun dengan relahati je bagi.. ha sudahnya terima la padah terbarai selalu hp tu asik kena baling ngan mika...

sadis aku tengok hp hubby... sekarang hp ni jd milik mika walaupun takde simcard... dia suka sgt hp ni tak tau la kenapa.. ha pasni mika punya, belasah la sampai ranap.. hihi



Yang putih hijau ni brand LG my mak yg punya.. aku suka warna ni hijau putih my feberet.. dan aku juga yg pilih untuk mak.. hihi.. mak aku ada 2 hp.. satu maxis.. satu lgcelcom.. kelasss mak... mulanya mak mmg pakai maxis... yg celcom tu aku belikan sebab aku belikan mak number yg dalam package 1+5. so hari2 aku leh call mak free je... aku mmg hari2 gayut ngan mak.. so jimat sket...

Hp baru ni kami beli sebab pilih yg ada 3G.. aku ajar mak guna sampai pandai.. bior dia senang nak 3G cucu bertuah dia tu... sekarang ni senang kalau dia rindu mika dia leh tengok muka budak bertuah tu hari2...


0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah