Wednesday, June 9, 2010

Tido tapi nak pegang

Tension serabut aku memikirkan masalah orang.. kalau camni je boleh jd tua cepat muka aku ni haa sebelum waktunya.. nak je terapi diri pegi shopping tp kalau kaya ok gak tension je shopping.. tp rabak lak poket belum hujung bulan hahahhah....

Dari aku sakit kepala memikir hal yang ntah apa2 tu baik aku tengok muka bulan mengambang jantung hati aku.. sejuk sikit hati.....



Semua orang dah tegur kat kg aritu cakap mika makin debab n berisi.. mmg tak larat nak dukung dia lama2 kalau tak bawa stroller g shopping...

ni gambo masa on the way balik KL aritu... aku gerak pagi 6 lebih sebab hubby ada keje kul 10 pagi.. waktu ni baru kul 7 lebih mika aku hangkut je walaupun dia tido.. sebelum dia tido tu dia dia sibuk nak main straw.. tp sampai dia tido aku nak amik pun dia tak bg.. sambil tido sambil tu pegang straw tu.. bila dah nyenyak betul barula straw tu jatuh dari tangan dia... mcm2 dah habit mika..


2 bebelan kawanku:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

comel mika tido buat gaya tu....tetap straw di tangan.....

puterikurekure said...

alolo...comelnya la hai mika ni. dah pandai meragam ye. sama la ngan bujang kite tu jugak.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah