Friday, July 9, 2010

1300888333

1 300 888 333 "hello mika nak order pizza domino la... mama n papa mika ni yg nak makan" hihi

mlm td dlm kul 10 hubby call domino.. dah lama tak makan domino... nak kuardia kata malas... so kuar duit la nampaknya.. sekali sekala takpe.. selalu2 kang bankrup C papa .. hahahha

Mika yg rasmikan bila pizza dah sampai...

seboleh-boleh dia yg nak buka... tangan comel itewwww... tak bg kang melalak pulak.


domino extravaganza.. amik yg regular je.. ni pun nak makan 2 org tak larat...

nyum....nyummm.. ada mcm2 di dalamnya...

tinggal sket... dah kenyang.. dua2 tak larat makan... huhu td beriya sgt nak.. kalau mika leh makan mesti dia dah makan ni... tp pedas mika mmg takleh makan.. hihi


4 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

cam sodap aje....emmm wajib pau babah dadif ari neh..:)

Aleeya said...

mikaaaaaaa, tolong kol kan utk aunti gak hehehe

sdpnye ..cam mika makan sorang2 je turrr hehehehe

ch@ said...

wuuuiii menarik sungguh.

Zaidah said...

nak skit bleh tak mika.....hehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah