Saturday, July 10, 2010

Siapa punya kerja



Stress.............. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

NI keje anak kesayangan aku....

anak bertuah.. pantas dan laju tangan dia buat keje... dlm senyap2 dia dtg sepantas kilat dia cabut huruf di keyboard.. kalau sbeelum ni dia ketuk2 je.... kali ni dia cungkil pulak .. huhuh



kalau mama yg jaga mmg tak bg mika hampiri laptop.. kalau papa yg jaga.. "takpe... dia tak buat apa" sekali ini la jadinya... huhuhu . papa sila gantikan ya...


ni ler yg tanggal tu.. sib baik la benda ni jarang di gunakan.. tp sian keyboad laptop mama dah rongak dah mika... huhuhu.

sabau je la...


5 bebelan kawanku:

mama zharfan said...

me punya pun rongak, tp yg key 'Cntrl'..huhuhu

Zaidah said...

mika2...abis lappy mama jadik macam tu....dah cacat dah

yatie chomeyl said...

sama dgn i puny alaptop la ida...baby SN dah cabut satu simbol yang arrow ke bawah tu huhuhuhu

aZuRa AhMaD said...

leh masukkan balik tu..aritu zura tertanggal gak tp bila masukkan balik boleh gak...tp tak tahulah kalau yg tak boleh nak masukkan blik

puterikurekure said...

hehe. pandai mika pilih key ek.
;)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah