Friday, July 2, 2010

Budak Jakun

Budak kalau tak biasa berbuai cam nila.. haritu kat kampung dia tak nak tido meragam je.. aku masukan dalam buai sepupu dia... ha senyap la kejap.. tp aku pelik nape dia senyap.. rypanya dari celah kain buaian lobang-lobang tu dia tengok tv....

Hantu tv.. pantang nampak iklan... dalam buai pun dia tengok tv celah lubang...

Bila iklan dah habis waaah dia sibuk lak nak kuar.. kepala terjengul2 depan buai.. bahaya tul... dalam buai gak dia nak meniarap.. bahaya la.. sebab dia dr kecik mmg tak ajar berbuai bila dah besr kita masukan dia ada jakun sket la... baik aku turunkan n tido kan kat bawah.. risau takut jatuh tengok dia tak tau diam dalam buai... mika.. mika...


2 bebelan kawanku:

Aleeya said...

bek2 takot jatuh..damia penah skali jatuh buai..melalakkkk ermmm satu taman ley dengo..siannnn sesgt..time tu rasa beslh gila2..tapi nasib la dia x lama nek buai..dlm 7-8 bulan tu dia x ske daaa

Diamilikku said...

alesha pun tak penah tido buai..balik kg abg mizan try letak jugak..hahahah..jakun jugak

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah