Friday, July 2, 2010

hati-hati di jalan raya..





Pagi td punya berkejar nak g opis.. tp sampai jalan kat bt caves terus stuck...
Rupanya ada eksiden.. tp tak dapat aku amik gambo dekat.. sebuah kereta myvi ntah viva.. terbalik tayar kereta ke atas.. fuhh ngeri aku tengok.. tuan punya keta camanala... aku rasa dia jatuh dr jalan atas tu.. kalau tak camana la leh terbalik tu...


Pesanan kepada semua berhati2 la di jalan raya.. malang tidak berbau.. maut [pula tak menentu bila datangnya.. selagi boleh kita berhati2 lah ya...

Pesanan dr ustazah danisha..... hahahha motif sebenarnya nak tunjuk gambo budak ni kena dera camni.. sibuk sgt kacau tudung baru mama.. org nak test dia pun tarik2.. haa bila sarung amik ko.. terus bajet comel.. hahahha.. mama gigit pipi tu nanti balik tau..... tp tak sampai 2 minit dah mengamuk nak tarik buka.... cepat2 aku tarik.. sib baik kalau tak jahanam tudung mama...

jgn mareee ek testing je,.. bukan selalu buat mika camni pon..


4 bebelan kawanku:

chugie said...

siannye die kene dera ngn mamanye..

mama ni kepingin anak pompuan ni.. cepat2 k!

fuadnis said...

kak eida...comelnye anak dara akak nie...hahahaha....

isya said...

comelnya mika!!!! ingat girl la tadi..hihi

Diamilikku said...

betullah tu..mama teringin anak pmpuan tu..hehehhehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah