Saturday, July 3, 2010

Dia minta lagi

Hubby aku request menu haritu lg... huhuhu.... senang gak keja aku.. hihi.. lg pulak dia takde umah pagi td.. susah nak masak mcm2 dgn mika yg kalau boleh nak kena ngadap dia je main2....
pg td hubby g ride kat putrajaya.. aku ngan mika je kat umah.. sambil2 layan mika aku masak la apa yg ada...


So menu hari ni sgt senang..aku goreng sayur bayam.. tumbuk sambal.. tumbuk gak cili tempoyak dan goreng ikan... mudah sajorkkk....




YAng penting ini... sambal cicah durian.. dgn sambal tempoyak.. makan dengan nasi panas.. terkejut aku tgk laki aku makan 2 pinggan penuh... gemuk la dia.. hahahhahah takpe janji sihat dan happy kan.,.



2 bebelan kawanku:

Hidayah Ismawi said...

kita suka sambal durian dr sambal tempoyak :)

Heartilyina said...

bestnya skrg ni musim buah. semua org dok sebut mkn buah tambah2 buah durian. tgk sambal ieda tu pn dh buat terliur. ni yg buat rindu nk blk ni hihi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah