Sunday, July 4, 2010

Tuan Kecik

Papa drive to care4... tuan kecik duk sebelah...actually jarang sgt guna car seat tu.. sebab dulu ingat untuk bawa mika hantar nursery.. tp bila nursery pindah bawah umah aku je.. huh senang yg amat .. tak payah na bawa mika kuar masuk keta... umah aku tingkat 5 nursery kat basement... senang keja aku... hantar n amik mika sebelum n balik keje tp perlu nak memikir ujan atau panas, jam atau tak... sekurang2 nya selamat n selesa sket...


Tuan kecik duduk sebelah tuan besar.. madam mama duk belakang lorrrr

Tp bila dah ada aku nak ajar dia duduk dlm car seat tu.. if emergency hubby ada keje aku leh kuar berdua ngan dia.. kalau tak dia asik beriba je atas pangkuan mama.... ada sekali haritu aku bawa elok je dia duk diam.. so mlm tu kitorg test lg.. dia mcm pelik.. sibuk nak kuar dari car seat.. hihi


dah kena ikat.. seboleh2 nak bangun.. bila tak boleh gak buat muka merajuk.. tgk tingkap taknak tgk papa bila papa panggil....


Tak dapat keluar.. ho yeaaaaaaaaaaaaa.

Boleh pun dudu diam2 kan.. bagus anak mama...





0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah