Friday, July 16, 2010

Harga minyak Naik

minyak naik .. gula naik... GAJI????

Rugi betul aku hari ni.. mmg aku tak tau minyak naik ari ni.. mlm td balik dr sg buloh umah abg ipar tak perasan minyak kete dah nak abis....

Pagi td aku tengok lampu merah isyarat minyak tu dah merah.. hmmm kena isi la.. aku isi RM70 sekali untuk balik kg petang karang.. tp aku pelik kenapa tank tak penuh.. aku tutp balik enjin keta n on kan balik.. camtu gak takat minyaknya... hmm mmg curiga gak la.. shell ni bg kurang minyak ke....

Tak lama pastu aku dengar pasal harga minyak naik tu.. laaa kalau tau mlm td aku isi penuh2....


Eeeeeeeeeee bengang la sangat .. nape tahun ni semua nak naik...naik... naik.. GAJI bila nak naik??? kena la adil kan... 1 MAlaysia kan...

aku buka fb td pun ramai yg merungut... to late lately korang perasan tak.. keutamaan di beri pada tempat2 dan golongan2 tertentu... taknak la tulis isu besar cukupla kalau aku katakan org FELDA dpt byk kelebihan.. renung2kan je la.. no komen... huhuhu

lepas ni kita naik beskal dan minum kurangkan gula tuk kesihatan...


4 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

biasa la tu...
sabar2 lah yer....
sambil2 doa moga gaji gov dinaikkan...

aMiYs said...

naik beskal gi keje... hehehe.. leh slim gak tu... :D:D:D

Diarihatiku1976 said...

apa nak buek. nasib badan...

gewecun said...

jom naik beskal...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah