Friday, July 16, 2010

Balik Kampung..

2 hari ni tak kan bersiaran.. nak balik kg petang.. sedang bersiap2 nak balik.... pg td dah request kat mak asam pedas ikan duri... haha over.. dulu aku yg suka.. la ni hubby pulak dah pandai jugak makan asam pedas, tp kalau makan asam pedas mesti dia minta nak telur goreng.. huhu

ok nak siap2 kemas brg dulu.. jap g amik mika n cau nak balik kg... Esok ada kenduri cukur jambul my niece aleysha... tak sabo nak jumpa dia.. aritu jumpa kejap je pastu dah masuk wad.. la ni dia dam bam bam .. tu yg buat geram ...


ni dia alesya yg dah tembam... syukur dia makin sihat .. tp ada perangai sama ngan mika.. kuat melalak tengah2 malam n tak nak tido.. ada sekali aritu mak dia pengsan sebab tak cukup tido.. mak dia pulak kecik je n ada masalah kurang darah... hmm tu la dugaan jd ibu kan..

nti leh amik pic mika n icha.. next week kita jumpa ek...........
daaa...........


2 bebelan kawanku:

puterikurekure said...

ho ho ho balek kampung!!!!
selamat balek kampung eh. :)

Ease Basri said...

Pipi nya menambah napsu untuk mengeget..........grrrrrrrrrrrrrrrrrr........geramsssssssssssss

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah