Thursday, July 22, 2010

Majlis Cukur jambul Alesya

Last week balik kampung kami pegi kenduri Majlis cukur jambul anak buahku alesya...buat kat umah mertua adik aku... ni la kali ke 2 tengok dia selepas lahir.. balik kampung sebulan sekali kan..

baby Nur Fathiyah Alesya yg bam bam...

Dpt tengok alesya yg bam bam.. terkejut mak long tgk alesya dah tembam camnih.. rupanya doc ada bg dia ubat vitamin masa baru lahir tu sebab dia kan tak cukup bulan.. 8 bulan dah lahir.. mujur dia suhat sampai skrg... tgk pipi melayut dah mcm ada telur kat dlm pipi... tido jek budak ni...


Papa alesya pun sama dah bolat.. sib baik mama dia maintain jek.... dia pregnant pun bdn tak naik.. perut je naik.. huhu bertuah bdn..

Mak tok pun amik berkat gunting sket rambut alesya... cucu pompuan kesayangan gak nih.. abihla abg mika jatuh saham daaa... takpe mika ngan atok abah pulak... tp mak tok tetap syg dua2....

mika pun pakai baju melayu pink sama ngan pakcu.. baju raya mika tahun lepas yg takleh pakai.. sebab besor.. baju ni tak sesuai sgt ngan mika sbb leher cekak musang.. tp sebab nak warna tu beli gak.. baju ready made.. pakai je la selagi muat..

Rupanya mika ni tak suka kawan ngan budak kecik... dia tengok alesya mcm takde perasaan jek.. dia wat dek je... kalau ada budak2 yg dah besar pandai berjalan main lari2 haa yg tu yg dia kejar nak ikut main..

bila dekatkan ngan alesya dia wat tak tau je.. sesekali adala dia nak tarik rambut tak pun nak tepuk kepala alesya.. hahahhaha.. yerla dia pun tak tau apa lg...


4 bebelan kawanku:

fikaryna said...

maknanya : nak adik la tu..hehe..

Diamilikku said...

dia belum nak adik lagi la tuh eida...hehheheheh..dia nak manja puas2 ngan mama dia dulu....

Fieza79 said...

geram je tgk baby..tingin ni..hehee

ch@ said...

haaa sudah baya mika tu, mmg dia nak kawan dgn org bsr je. sama mcm cikOni, suka dgn abag2 n kakak yg berlari-lari

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah