Thursday, July 22, 2010

Strawberry coklat

Bukan Dato Ct, Bukan Dato K.. sendiri mau makan... gali dlm peti ais cari coklat... mlm td sesi membuat strawberry coklat...

Bahan-bahan yg ada...


Cairkan coklat, celupkan strawberry.. tp aku sapu je ngan sudu.. sebab coklat ni tak berapa nak cair bebetul.. hemtam je la.. janji sedap.. hahah

Strawberry coklat aku yg versi comot.. kahhhhhhhhhhhh.. walaupun comot rasanya mabelesss

habiskan semua strawberry yg ada.. simpan lama pun tak tahan.. baik simpan dlm perut ..:P

nyum...nyum.. dak kecik ni pun nak rasa.. tp wat main je lebih.. bila dah rasa masam dia taknaknyer..

semua dia nak.. tangan abis coklat.... mm lazattttt.. selamat mencuba


6 bebelan kawanku:

ch@ said...

huiii mau coklat nya ajaaa... :D

MRS. K said...

uh, rajin betul la mak mika ni. ari tu de makan stoberi coklet kat cameron.. tapi tak sedap la dorang buat! huhuhu..

Aleeya said...

sedapnyeeeeeeeee nak sket ida, jeles la datok k nampak neh, cilok feveret resipi dia utk ct nohaliza hahahahaa

Diamilikku said...

lazzatttttttt...strawberry tu nampak fresh gilos....haishhhhh..sib baik tak ngandung..kalau tak maunya nak kena pi carik

fikaryna said...

uih..dapnya..

isya said...

tak masam ke ida??? isya dah jd mcm mika dah.. hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah