Tuesday, July 6, 2010

My watermark.. aku pon adooo....

Hari ni aku nak rasmikan aku punya watermark blog... hahah org lain dah lama ada.. aku baru nak ada.. janji cun.. selama ni aku taip nama je... nak design sendiri adalah MALAS.. so aku jumpa blog EYA NI... mmg langkah kanan la.. hihih

Perkhidmatannya sgt pantas... aku mintak tukar colour n font pun dia buatkan.. aku dah la cerewet .. sorry ek eya.. takpe sy puas hati ngan service awak.. nti sy murah rezeki sy order lg ya...



watermark pilihan aku.. asalnya warna kelabu je.. tp aku minta dia yg tukarkan color.. bila tukar colour terus berkenan.. terus bayar n teruja nak terus guna...

banyak design dlm blog eya.. tp kebanyakan dah reserved n sold out.. hampa betul hati.. ni pun aku puas godek2 cari yg mana berkenan.. yg availabale je la aku cari tp dah tinggal saki baki.. laris tul biss eya.. moga terus maju...


dan sepantas tu gak aku terus tepekan watermark aku kat pic anakanda ku yg tersayang ni.. so sekarang pic dalam blog kita adalah selamat dr di curi kan... ok sape nak order boleh la ke blog eya ya.... mesti puas hati... tq eya..


1 bebelan kawanku:

Eya Eybizz said...

mekaseh Ieda..cm matching plak ye ngn kale blog..pink ijo..hehe..
ape2pon..jgn mls2 tempek watermark pasni ye..hehe..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah