Friday, August 20, 2010

Cuba Teka Yang mana Mika Cabut

Nama peserta giveaway mika dah siap di potong...


Jenuh aku nak menggulung nama2 ni tau.. banyak... sambil tengok tv sambil tu tangan berjalan... tak perasan mika amik kertas n makan.. dan masa ni gak la aku menjerit bila mika gigit jari tangan aku... sebab aku nak kuarkan kertas dari mulut dia.. gila punya sakit sampai sengal jari aku.. kuat sungguh dia gigit ngan gigi tajam 4 batang tu...


Siapa agaknya ya.. mika bersemangat mencabut nama...




Wah siap gali2 bagai ya... nak pilih nama sape mika???


nak gali lagi.. tak puas hati...


Sudahnya dua2 tangan dia masuk sekali puas hati... hihi tp nama 3 pemenang tu dah pun ada di tangan mama.... jeng jeng jeng........... suspen sket





9 bebelan kawanku:

EiJa ZaQuaN said...

suspen nya nak tau sape yg mika cabut..hehehe..

Zura said...

xsabarnye nk th...comel je tgk mika dok godeh2 kotak tue...

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

tak sabar nak tahu ni...mika, cepat sikit! hgehehehe

ctnurkhijah said...

fuh..fuh...harap2 ada la rezeki kali nih...

bersemangat mika buat tugasanya...

kakyong said...

wah wah.. siap ade suspend lagi....

CuTeMiUt78 said...

wah.. sapa la yg bertuah tu..

::Mamalyna:: said...

mika, cabut nama acik tak...?!!

norihan said...

wah..mika ni buat aunty2 semua suspended..

Wansteddy Tales said...

sekali masuk dua tangan. tarik nama acik wan ye Mika ><

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah