Friday, August 13, 2010

Hari ni berbuka puasa di Dewan felda

Selalunya kita buka posa kat luar ramai2 ngan kekawan bila dah hujung2 puasa kan.. tp semalam hubby aku bgtau bos dia ajak berbuka puasa di Dewan Perdana felda ptg ni.. masakan D saji.. ni 1st invitation la nampaknya.. baru hari ke 3 puasa...


Biasanya aku dgr org buat kenduri kawin je kat dewan felda ni.. rupanya berbuka posa pun bleh kat sini...


Apa yg aku dgr org kata sgt banyak pilihan makanan kat sini.. 99 jenis.. tak tau la ye ke tak.. tgk je la petang nanti... jangan sampai tak terbawa perut nak balik umah sudah.. ahhahha

Masa kita makan tu ada persembahan artis katanya... huh teruja gak dengar ... tunggu la ptg nti...


3 bebelan kawanku:

Aleeya said...

wahh awal2 dah makan luo turr ..kitorg pong pang pong pang lagik kat dapo hehehehe

Diamilikku said...

dulu masa akak jadi reporter ada tiga empat kali jugak berbuka kat situ...hurmmm..bagi akak kan eida...bila banyak sangat pilihan kita tak tau nak makan apa..lagi satu org tangki kecik macam akak rugi bawak gi buffet ramadhan tak makan banyak mana pun..hehehheheh..tak taulah eida

armouris said...

info tentang puasa Ramadhan di SIHAT SELALU - Puasa Baik Untuk Kesihatan

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah