Friday, August 13, 2010

Takde Mood

Seminggu ni mood berblogging aku hilang tak tau nape.. walhal banyak yg nak di ceritakan.. entry besday mika belum abis lg bak kata kak su.. mmg tak abis lg.. tp mood hilang...

ada sesuatu yg aku risaukan dan ada sesuatu yg membuatkan aku tak selesa... tp sukar nak aku ungkapkan.. ahhh tak suka semua ni berlaku... tp aku tak boleh elak...


hanya yg mampu .. bersabar.. mak la tempat aku curahkan segala masalah.. pendengar dan kawan yg paling setia tak kira susah atau senang...

1 bebelan kawanku:

Zaidah said...

samalah ngan zai...mcam tak ade mood nak blogwalking...bz tu ade jugak..tapi entahlah

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah