Thursday, August 19, 2010

Lauk posa Day 7

Dah hari keberapa aku baru post kan... mmg aku makan kat luar atau beli tp aku masak juga ye.. ikut angin lalu la... kalau rajin masak semua.. kalau tak berapa rajin.. ada masak ada beli.. tp kalau tak rajin langsung aku beli la.. dan kalau malas tahap gaban.. makan kat luor.. hahahhah boleh camtu... boleh je janji sepakat laki bini.. :P



Lauk aku masak aritu teringin makan sambal sotong... hah hambik.. aku beli sotong segar aku masak aku mkn puas2.. ratah lauk.. sayur sawi masak air dan masak lemak cili api ayam.. hmm nyum nyum....

Aku mmg perasan tiap aku g dapur mika mesti nangis dia paling tak suka aku kat dapur walaupun aku basuh pinggan dan dia sorang2 depan tv ngan mainan dia.. kalau aku letak dapur habis barang dia punggah atau pun dia mengutip. duduk dlm walker plak dia meraung nak keluar..

Masa aku masak mika meraung2 kat depan tv.. ulang alik dia ke dapur.. dia sampai dapur (merangkak) aku hantar dia balik ke depan.. dia merengek nak aku teman dia tengok tv atau duduk dekat ngan dia... kejap2 aku g dapur.. kejap2 aku duduk kat dia.. bila masa nak siap lauk aku.. sudahnya aku bior je dia nagis.. ala nangis ala2 manja je.. bila meraung bebetul baru aku g kat dia.. hahahha.. tu la mika dpt mama brutal... :P

siap masak aku bagi dia sebotol dudukan atas riba.. hah susu banyak lg mata dah pejam.. anak manja la ..


4 bebelan kawanku:

SSulieana said...

sama la ngan zayyan...skrg asyik nk memerap je...aduhai

noor said...

tgk lauk tuh meleleh air liur...smpt tu msk 3 jnis. kira hebat nih hihihih

Diamilikku said...

aisy pun sama eida..asal akak kat dapur je dia nangis..pastu nanti mula ahh terkedek2 datang..akak kan tutup tak bagi dia masuk dapur..meraung2 ahh nakjugak masuk ke dapur...adoi la...letih ooo...sudahnya skrg akak masak lepas terawikh..sebabtu lauk semua ala2 simple jer...

ch@ said...

anak... biasalah, nanti dia dah jalan sendiri lagiii la, asyik nak berteman bila main. haha itu kalo, semua kerja hold, kasi layan sama dia :D

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah